Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Eksemplarstatus
Språk
Emne
År
Noter Dei som trur dei kjenner dei gode gamle eventyra og veit kva som hende med Snokvit og med Oskepott, med dei tre små griser og alle dei andre, tar feil. Roald Dahl fortel kva som verkeleg hende. Stakkars Oskepott har fått hjartet trampa i tusen bitar fordi prinsen hennar er ein valdeleg gnitar. Dvergane til Snokvit er snille og greie, men har ein vane som gjer dei skrekkeleg leie. Gullhår, er ei tjuvaktig lita lus, som snik seg rundt og lokar i dei tre bjørnenes hus. I denne utgåva er eventyra modernisert. Rim og regler for småskole-/mellomstrinnet. Omtalen er utarbeida av BS.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001491 am 2200289 4500
*00126428
*008 j 10nno 2
*015 $a0497424 $bBIBBI
*019 $ab,bu,u $bl $dD $etd
*020 $a978-82-7488-596-7 $bib. $cNkr 229.00
*041 $heng
*100 0$aDahl, Roald$d1916-1990$jeng.
*2401 $aRevolting rhymes
*24510$aVemmelege vers $cRoald Dahl ; gjendikta av Grethe Fatima Syéd ; illustrert av Quentin Blake
*260 $a[Oslo] $bBokvennen$c2016
*300 $a59 s. $bkol. ill.
*520 $aDei som trur dei kjenner dei gode gamle eventyra og veit kva som hende med Snokvit og med Oskepott, med dei tre små griser og alle dei andre, tar feil. Roald Dahl fortel kva som verkeleg hende. Stakkars Oskepott har fått hjartet trampa i tusen bitar fordi prinsen hennar er ein valdeleg gnitar. Dvergane til Snokvit er snille og greie, men har ein vane som gjer dei skrekkeleg leie. Gullhår, er ei tjuvaktig lita lus, som snik seg rundt og lokar i dei tre bjørnenes hus. I denne utgåva er eventyra modernisert. Rim og regler for småskole-/mellomstrinnet. Omtalen er utarbeida av BS.
*521 $aGod, leselig skrift
*521 $aAlder: 6-13 år
*574 $aOriginaltittel: Revolting rhymes
*650 2$aEventyrfigurer $1398.2$2BS $9nob
*655 2$aRim og regler$2BS $9nor
*655 2$aHumoristisk$2BS $9nor
*700 0$aSyéd, Grethe Fatima$d1968-$eovers.
*700 0$aBlake, Quentin$d1932-$eillustr. $jeng.
*950 0$aHumor $zHumoristisk $9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening